Ügyfélszolgálat: +36 (20) 384 7734

Általános Szerződési Feltételek

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket(továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Kelemen Szerviz Kft.
Székhely és levelezési cím: 1223 Budapest, Aszály u. 6/a
Adószám: 12654541-2-43
Közösségi adószám: HU 12654541
Cégjegyzék szám: 01-09-696898
Bankszámlaszám: MKB Bank 10300002-10668412-49020025
Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info [kukac] kellapudershop [pont] hu
Telefonos elérhetőség: +36 (20) 384 7734
Adatkezelési nyilvántartási számok: NAIH-72159/2014 és NAIH-72160/2014
Kereskedelmi nyilvántartási szám: 2642/2013/B

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag elektronikus úton rendelhetőek meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Alapozók
  • Arcpirosítók
  • Korrektorok
  • Bronzosítók
  • Highlighterek
  • Body shimmer
  • Szemhélypúderek
  • Eyeliner
  • Szempillaspirálok
  • Szájfények
  • Rúzsok
  • Lipglow
  • Ecsetek
  • Ásványi sminklemosók

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3. Regisztráció, személyes adatok

A vásárlás regisztráció nélkül nem lehetséges. Regisztrációra a honlap bármely oldalán a Regisztráció menüpont alatt lehetőség van. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi Nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul. Az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémákért, hibákért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után a Fiókom linkre kattintást követően elérhető almenüpontokban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4. Rendelés menete

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba a kívánt mennyiségben.
  • Ha nem szeretnél további termékeket vásárolni, ellenőrizd a kosaradban található megvásárolni kívánt termék darabszámát, színét. Az egyes termékek mellett megjelenő törlés ikonra kattintva törölhető a termék. A mennyiség megadását követően a „kosár frissítése” ikonra kattintva frissíthető a mennyiség.*
  • A kosárban van lehetőség kuponkód érvényesítésére. A terméklista alatt megjelenő kiemelt színnel jelzett sor kattintása után érhető el a beviteli mező és az érvényesítő gomb. Csak akkor van lehetőséged élni kuponkóddal, ha nincsen állandó kedvezményed a webshopban, vagy a megrendelni kívánt termék normál áras(nem akciós).
  • Számlázási adatok kiválasztása
  • Szállítási adatok kiválasztása
  • Szállítási mód kiválasztása
  • Fizetési mód kiválasztása 
  • Felhasználási feltételek elolvasása és elfogadása
  • Rendelés jóváhagyása
  • E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  • A beérkezett megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk.

*A további lépéseket csak regisztráció után lehetséges folytatni. Fontos, ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtanod, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezned.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő hibás árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 12 óráig történik. A megrendelés leadására bármikor lehetőség van. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

6. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő személy előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A leadott rendelés értékének előre történő kiegyenlítésére is lehetőség adott, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Biztosítunk lehetőséget a csomag személyes átvételére is.

7. Házhoz szállítás, információk

7.1 GLS Futárszolgálat: Webáruházunk megrendeléseit a GLS Futárszolgálat teljesíti.

A megrendelés feldolgozását követő első munkanap reggelén átadjuk a csomagod a GLS futárszolgálatnak és két munkanapon belül kézhez kapod. A kézbesítés 8-17 óra közötti időszakban történik. A kiszállításkor az általad megadott kézbesítési címen kell tartózkodnod, mely lehet az otthonod, a munkahelyed, vagy bármely helyszín, melyen kézbesítéskor elérhető vagy.

Egész nap nem kell a futárt a kézbesítési címen várnod. A csomagkiszállítás napján reggel egy értesítő e-mailt fogsz kapni a GLS-től a kiszállítás 3 órás idő intervallumára vonatkozóan, a csomagszámmal, és a GLS telefonos elérhetőségével.

Ha a megrendelést követően szeretnél változatni a kézbesítési címen, vagy időponton, akkor ezt a GLS központi számán tudod módosítani, mely a +36-1-802-0265. A GLS futárszolgálat honlapja: www.gls-hungary.com

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, ezt követően visszaszállítja nekünk. Utánvétes szállítási mód esetén ilyenkor kénytelenek vagyunk kifizetni a csomag szállítási költégét, ezért a következő rendelés esetén kizárólag előre fizetés vagy személyes vásárlás esetén tudunk kiszolgálni.

8. Házhoz és csomagpontra szállítás díjszabása

GLS Futárszolgálat szállítási díjai:

Vásárlás összege Utánvéttel Előre utalással
20000 Ft alatt 1290 Ft 990 Ft
20000 Ft felett INGYENES INGYENES

 

GLS CsomagPontra kért szállítás díjai:

Vásárlás összege Utánvéttel Előre utalással
20000 Ft alatt 940 Ft 790 Ft
20000 Ft felett INGYENES INGYENES

 

A fenti szállítási díjak tartalmazzák a 27% ÁFA-t! A szállítási díjak a Kell a Púder! shop által megszabott árak, nem tükrözik a Magyar Posta aktuális díjszabásait.

9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan!

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben ki tudod fizetni annak ellenértékét! Utánvétes kézbesítés esetén az át nem vett, visszaküldött csomagoknak a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Előre utalásos átvételi mód választása esetén a megrendelések ellenértékét legkésőbb két héttel a rendelés feladását követően egyenlítsd ki. Személyes átvételi mód esetén a megrendelés után a harmadik Púder Péntekig van mód a megrendelt termékek átvételére(tehát kb. 3 hét áll rendelkezésre). A határidő lejártát követően a rendelést töröljük a rendszerből.

10. Szavatosság

A Webáruházban forgalmazott termékeknél alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalnál, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info [kukac] kellapudershop [pont] hu e-mail címen. Kérjük minden esetben a Webáruház ügyfélszolgálattal vedd fel először a kapcsolatot. Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben úgy érzed, hogy panaszod nem nyert megnyugtatóan rendezést, az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhatsz:

Budapesti Kereskedelmi és Ipari Kamara mellett működő Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Tel: +36 1 214 1826

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet
1088 Budapest, József krt. 6.
Tel: +36 1 459 4800

11. Színcsere

Ha a megrendelt és kiszállított termék színe nem megfelelő, lehetőség van a termék színcseréjére. 14 munkanapon belül vedd fel a kapcsolatot a Webáruház ügyfélszolgálattal, közöld az adatokat, amiből a rendelés beazonosítható, illetve, hogy milyen terméket mire kívánsz kicserélni, és munkatársaink ellenőrzik a csere lehetőségét. Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. Figyelem: A visszaküldés és a csereáru kiküldésének költsége a vevőt terheli.

12. Tévedésből leadott megrendelés

Ha a megrendelésed véletlenül vagy tévedésből adtad le, vagy a megrendelés véglegesítése után vettél észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést ügyfélszolgálatunkon ingyenesen lemondhatod.

13. Kedvezmények

Egyszerre csak egy kedvezmény használható fel, a kedvezmények nem összevonhatóak.

Szakmabeliként, illetve bármilyen rokon szakmában a következő kedvezmények állnak rendelkezésedre:

  • ha te fodrász, kézápoló-körömépító, stylist, fotós vagy úgy 10% kedvezményre
  • kozmetikusként 15% kedvezményre
  • illetve sminkesként 20% kedvezményre

vagy jogosult vásárlásaid után. Úgy tudod érvényesíteni a számodra releváns szakmai kedvezményt, ha elküldöd e-mailen keresztül, vagy bemutatod személyesen az okleveledet vagy annak másolatát.

14. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó egy év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Kelemen Szerviz Kft. Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

15. Adatkezelés / adatvédelem

Link az Adatvédelmi Nyilatkozathoz

16. Záró rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a Kelemen Szerviz Kft. ÁSZF feltételeit, adatkezelési elveit.